Mensen
Marjolein van Oenen
- Maatwerktrajecten taal-/leesonderwijs
- Bewegend leren
- Ontwikkelen taalvisie en taalbeleid
- Doorlopende leerlijnen lezen
Heldere handvatten voor beter taalonderwijs
Dr. Ton Bruining
- Professionalisering
- Praktijkonderzoek
- Verdiepende gesprekken
- ‘Out-of-the-box’ programma’s
Samen leren door te doen
Martijn Hermsen
- Gaming
- Doorgaande leerlijnen Cultuureducatie
- Onderwijsvernieuwing met ICT
- Programmeren en robotica
Onderwijsvernieuwing met inzet van nieuwe technologieën
Wil van Venrooij
- Handelingsgericht werken
- HGPD voor gedragsspecialist/IB
- Creëren van een veilig leer- en groepsklimaat
- Coaching en intervisie in het BO en (V)SO
- Passend/Inclusief onderwijs
Echt passend onderwijs. Voor ieder kind.
Fidan Özdemir
- Klassenmanagement
- Werken met het Directe Instructiemodel
- Coaching van docenten
- Werken met SVA
Voor goed onderwijs is meer nodig dan een warm hart
Ad van Acht
- Financiën en bedrijfsvoering
- Interim- en implementatiemanagement
- Organisatie- en beleidsontwikkeling
- Professionalisering
Bedrijfsvoering en financiën verbinden met onderwijsbeleid
Miranda de Vries
- Duurzame inzetbaarheid
- Het ‘goede gesprek’ voeren
- Transitiebegeleiding
- De kracht van senioriteit
- Vitaliteitscoaching
Duurzame inzetbaarheid van oudere medewerkers
Drs. Tom Koot
- Team- en organisatieontwikkeling
- Conflicthantering
- Coaching
- Arbeidstoeleiding
Mensen hebben vaak veel meer in hun mars