Mensen

Kirsten Heezius
  • Rekendiagnostiek
  • Werken vanuit leerlijnen
  • Dyscalculie coach
  • Unitonderwijs
Verbeteren begint met luisteren
Elsbeth Kwant
  • Onderwijs- en schoolontwikkeling
  • Eigenaarschap van leraren en leerlingen
  • Coaching van directies, MT’s en leerkrachten
  • Interim-management
Jouw kracht, mijn kracht: samen sterk
Mirjam Gilhuis
  • Persoonlijke groei voor leraren
  • Veilig leef- en leerklimaat
  • Deep Democracy
  • Herstelgericht werken
Met lef en liefde voor de klas
Diana Kappen
  • Hoogbegaafdheid
  • Mindset
  • Werkdrukreductie
  • Coaching en intervisie
Groeien vanuit talent
Anneleen Mulder
  • Betekenisvol taalonderwijs
  • Wereldwijs thematisch onderwijs
  • Onderwijs ontwerpen vanuit leerlijnen
  • Spelontwikkeling en onderzoekend leren
  • Coaching-on-the-job
Ik geloof in de kracht van vakmanschap van de professional
Aren van Heest
  • Besturing en toezicht
  • Kwaliteitszorg
  • Coaching bestuurders en managers
  • Interim-management
Organisaties helpen zichzelf te verbeteren
Mandy Ankersmit
  • Arbeidstoeleiding
  • Eigenaarschap leerlingen
  • LOB
  • Formatief evalueren
  • Executieve functies
  • Leerlingvolgsysteem Doen In
Leraren handvatten geven voor nieuwe stappen
Lic. Hilde Adriaenssens
  • Organisatie- en strategieontwikkeling
  • Governancevraagstukken
  • Coaching leidinggevenden
  • Management Development
Geef mensen het probleem, niet de oplossing