Mensen

Judith Wolf-Lucas
  • Onderwijsinnovatie
  • Verbinding VMBO-MBO-HBO
  • Verbinding onderwijs-bedrijfsleven
  • Loopbaanleren
Wendbaarder maken van (voorbereidend) beroepsonderwijs
Mattijs Bron
  • Toekomstbestendig leren
  • Visie en beleid implementeren
  • Lerende organisatie
  • Curriculumontwikkeling
Bouwen aan cultuur van leren, ontwikkelen en ondernemen
Mirjam Gilhuis
  • Persoonlijke groei voor leraren
  • Veilig leef- en leerklimaat
  • Deep Democracy
  • Herstelgericht werken
Met lef en liefde voor de klas
Pieter Jan Hiemstra
  • Curriculumontwikkeling VSO en PrO
  • Opbrengstgericht werken
  • Formatief evalueren
  • Kwaliteitszorg
Werkend leren in VSO en Praktijkonderwijs
Yvonne Visser
  • Speciale onderwijsbehoeften (VO)
  • Gedragsproblemen en -stoornissen in de klas (VO)
  • Oplossings- en handelingsgericht werken in de klas (VO)
  • Leren leren en executieve functies (VO)
  • Somberheid en depressie bij leerlingen (VO)
Verandering begint bij bundelen van expertises
Bregje Pel
  • Persoonlijk leiderschap
  • Deep Democracy
  • Transactionele analyse
  • Psychodrama en terugspeeltheater
Met zwier, menselijkheid én echtheid werken aan de school als gemeenschap
Taco Houkema
  • Onderwijs anders organiseren
  • Werken met kernconcepten
  • Profilering en onderscheidend vermogen
  • Van visie naar praktijk
  • Coaching van leidinggevenden en teams
Vanuit de bedoeling organiseren van kindgericht onderwijs
Tessa Pierik
  • Verandermanagement
  • Leiderschapsvraagstukken
  • Inclusiever onderwijs en zorg
  • Onderwijs en bedrijfsvoering
Kansen creëren voor toekomstbestendig onderwijs