Mensen

Marjolein van Oenen
- Begeleiden van verbeter- en implementatietrajecten taal en lezen
- Ontwikkelen van visie en taalbeleid
- Toepassen referentieniveaus en passende perspectieven
- Kwaliteitsanalyses
Heldere handvatten voor beter taalonderwijs
Kirsten Heezius
- Rekendiagnostiek
- Werken vanuit leerlijnen
- Dyscalculie coach
- Unitonderwijs
Verbeteren begint met luisteren


Cissy Nieuwenweg
- Interim-management
- Onderwijsontwikkeling en -vernieuwing
- Coaching bestuurders en directeuren
- Samenwerking po en kinderopvang
Verbinden van primair onderwijs en kinderopvang
Marieke Schuurmans
- Pedagogisch klimaat
- Groepsdynamica
- Onderwijsontwikkeling
- Onderzoekende houding leerkrachten en kinderen
Leren en professionaliseren als continu proces


Judith Wolfs
- NT2 binnen het mbo en volwasseneneducatie
- Taal op de werkvloer
- Laaggeletterdheid (NT1)
- Duale trajecten
Werken op snijvlak van onderwijs, bedrijfsleven en gemeenten
Hetty Pellenaars
- Procesbegeleiding bij veranderprocessen
- Opzetten ondersteunings- en zorgstructuren binnen vo en mbo
- Coaching startende directeuren, adjuncten en afdelingsleiders
- (Interim) management
Verbinden vanuit nieuw gemeenschappelijk perspectief


Daniëlle Aust
- Eigenaarschap bij leerlingen en docenten
- Coachgesprekken met leerlingen (VO)
- Kindgesprekken (PO)
- Formatief evalueren
Eigenaarschap vergroten begint bij jezelf
Patricia Ohlsen
- Ongewenste omgangsvormen
- Huiselijk geweld
- Kindermishandeling
- Gespreksvoering
De wereld een stukje beter en veiliger maken
