Mensen

Liane van de Braak
  • Hybride leren in het beroepsonderwijs
  • Aansluiting beroepsonderwijs en werkveld
  • Leerlijnen: leerdoelen – leeractiviteiten – toetsing
  • Beroepsgericht taal- en rekenonderwijs
  • Opleiden en begeleiden startende docenten
Niet veranderen om het veranderen; veranderen omdat het beter kan
Sandra Loos
  • Onderwijs anders organiseren in PO
  • Procesbegeleiding bij handelingsgericht werken op alle lagen
  • Kwaliteitszorg
  • Managementontwikkeling en schoolontwikkeling
  • Procesbegeleiding werving en selectie
Verander- en implementatietrajecten in alle lagen van PO-organisatie
Thomas Landman
  • Organisatieontwikkeling
  • Bedrijfsvoering
  • Interim-management
  • Coaching bestuurders en (startende) schoolleiders
Ontwikkelen van mens en organisatie
Karina Olthof
  • Arbeidstoeleiding en wetgeving
  • Samenwerking met bedrijfsleven
Leerlingen praktijkonderwijs vleugels geven
Nilab Azimi
  • Onderwijskundige innovaties
  • Doorlopende leerlijn vmbo-tl naar havo/mbo
  • Kwaliteitsaudits
Goed onderwijs betekent recht doen aan verschillen
Nicole Verdonk
  • Het jonge kind
  • Communicatie
  • Coaching
  • Voor- en vroegschoolse Educatie
Optimale leer- en ontwikkelingsmogelijkheden voor het jonge kind
Maegen Officer
  • Activerende didactiek
  • Coöperatief leren
  • Anders inrichten onderwijs aan combinatiegroepen
  • Differentiatie
  • Doelgericht onderwijs en effectieve instructie
Altijd op zoek naar veranderenergie
Patricia Ohlsen
  • Ongewenste omgangsvormen
  • Huiselijk geweld
  • Kindermishandeling
  • Gespreksvoering
De wereld een stukje beter en veiliger maken