Mensen

Angela Kouwenhoven-de Waardt
  • Van werkdruk naar werkplezier
  • Managen van klas-tijd-aandacht-energie
  • Talentontwikkeling
Van gelukkige leraren leer je de mooiste dingen
Karin van Wezel
  • Effectief communiceren
  • Persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Loopbaanontwikkeling oudere medewerkers
  • Samen werken en samen leren in teams
Positieve psychologie als uitvalsbasis
Bregje Pel
  • Persoonlijk leiderschap
  • Deep Democracy
  • Transactionele analyse
  • Psychodrama en terugspeeltheater
Met zwier, menselijkheid én echtheid werken aan de school als gemeenschap
Jan Ruigrok
  • Veilig schoolklimaat
  • Herstelgericht werken
  • Secure based coaching
  • Provocatieve leerlingbegeleiding
Structuur geven aan intuïtie
Yvonne Visser
  • Speciale onderwijsbehoeften (VO)
  • Gedragsproblemen en -stoornissen in de klas (VO)
  • Oplossings- en handelingsgericht werken in de klas (VO)
  • Leren leren en executieve functies (VO)
  • Somberheid en depressie bij leerlingen (VO)
Verandering begint bij bundelen van expertises
Mirjam Gilhuis
  • Persoonlijke groei voor leraren
  • Veilig leef- en leerklimaat
  • Deep Democracy
  • Herstelgericht werken
Met lef en liefde voor de klas
Hetty Pellenaars
  • Procesbegeleiding bij veranderprocessen
  • Opzetten ondersteunings- en zorgstructuren binnen vo en mbo
  • Coaching startende directeuren, adjuncten en afdelingsleiders
  • (Interim) management
Verbinden vanuit nieuw gemeenschappelijk perspectief
Marion Hoeffgen
  • Actieonderzoek
  • Coaching
  • Professionele leergemeenschappen
  • Huisacademies en HRD
School is een rijke leeromgeving voor leerlingen, professionals, bestuurders en betrokkenen om hen heen