Mensen
Johan Vlasblom
- Herstelgericht werken
- Transactionele Analyse
- Communicatie
- Provocatieve Begeleiding
Met humor, verwarring en warmte echt contact maken met leerlingen
Judith Wolf-Lucas
- Onderwijsinnovatie
- Verbinding VMBO-MBO-HBO
- Verbinding onderwijs-bedrijfsleven
- Loopbaanleren
Wendbaarder maken van (voorbereidend) beroepsonderwijs
Drs. Tom Koot
- Team- en organisatieontwikkeling
- Conflicthantering
- Coaching
- Arbeidstoeleiding
Mensen hebben vaak veel meer in hun mars
Margje van Muiswinkel
- Herinrichten van primair proces (‘onderwijs anders’)
- Werken met kernconcepten
- Werken vanuit leerlijnen
Onderwijs anders organiseren vanuit ambitie of urgentie
Imke van Wanrooij
- Meer halen uit teams
- Faciliteren van ‘het moeilijke gesprek’
- Leiderschapsontwikkeling
- Trainingen op basis van Transactionele Analyse
Het echte contact met de ander staat voor mij als coach voorop
Annemiek Staarman
- Kwaliteitszorg en onderwijskwaliteitsbeleid
- Onderwijsontwikkeling en -vernieuwing
- Curriculumontwikkeling in de school
- Aansluiting met vervolgonderwijs
Onderwijskwaliteit is maakbaar én merkbaar
Pauline Bisseling
- Burgerschapsvorming
- Hoogbegaafdheid
- Coaching leerkrachten
School als oefenplaats om te groeien naar een actieve en participerende burger
Janke van der Zaag
- Besturing en governance
- Positionering en marketing
- Onderwijs en arbeidsmarkt
- Interne organisatie en communicatie
Uitkomst bieden bij lastige bestuurlijke vraagstukken