Mensen

Johan Vlasblom
  • Herstelgericht werken
  • Transactionele Analyse
  • Communicatie
  • Provocatieve Begeleiding
Met humor, verwarring en warmte echt contact maken met leerlingen
Judith Wolf-Lucas
  • Onderwijsinnovatie
  • Verbinding VMBO-MBO-HBO
  • Verbinding onderwijs-bedrijfsleven
  • Loopbaanleren
Wendbaarder maken van (voorbereidend) beroepsonderwijs
Drs. Tom Koot
  • Team- en organisatieontwikkeling
  • Conflicthantering
  • Coaching
  • Arbeidstoeleiding
Mensen hebben vaak veel meer in hun mars
Margje van Muiswinkel
  • Herinrichten van primair proces (‘onderwijs anders’)
  • Werken met kernconcepten
  • Werken vanuit leerlijnen
Onderwijs anders organiseren vanuit ambitie of urgentie
Imke van Wanrooij
  • Meer halen uit teams
  • Faciliteren van ‘het moeilijke gesprek’
  • Leiderschapsontwikkeling
  • Trainingen op basis van Transactionele Analyse
Het echte contact met de ander staat voor mij als coach voorop
Annemiek Staarman
  • Kwaliteitszorg en onderwijskwaliteitsbeleid
  • Onderwijsontwikkeling en -vernieuwing
  • Curriculumontwikkeling in de school
  • Aansluiting met vervolgonderwijs
Onderwijskwaliteit is maakbaar én merkbaar
Pauline Bisseling
  • Burgerschapsvorming
  • Hoogbegaafdheid
  • Coaching leerkrachten
School als oefenplaats om te groeien naar een actieve en participerende burger
Janke van der Zaag
  • Besturing en governance
  • Positionering en marketing
  • Onderwijs en arbeidsmarkt
  • Interne organisatie en communicatie
Uitkomst bieden bij lastige bestuurlijke vraagstukken