Mensen
Anneleen Mulder
- Betekenisvol taalonderwijs
- Wereldwijs thematisch onderwijs
- Onderwijs ontwerpen vanuit leerlijnen
- Spelontwikkeling en onderzoekend leren
- Coaching-on-the-job
Ik geloof in de kracht van vakmanschap van de professional
Joost van der Horst
- Innovatie- en verandermanagement
- Onderwijskundige en bedrijfskundige visieontwikkeling en -implementatie
- Adviseur en coach voor bestuur, management en teams
Verkennen van dilemma’s en dogma’s als startpunt voor verandering en innovatie
Drs. Arie van Erp
- Communicatiestrategie
- Perscontacten en woordvoering
- Reputatiemanagement
- Imago- en omgevingsonderzoek
Je moet zijn wat je zegt
Mirjam Gilhuis
- Persoonlijke groei voor leraren
- Veilig leef- en leerklimaat
- Deep Democracy
- Herstelgericht werken
Met lef en liefde voor de klas
Martijn Hermsen
- Gaming
- Doorgaande leerlijnen Cultuureducatie
- Onderwijsvernieuwing met ICT
- Programmeren en robotica
Onderwijsvernieuwing met inzet van nieuwe technologieën
Tessa Pierik
- Verandermanagement
- Leiderschapsvraagstukken
- Inclusiever onderwijs en zorg
- Onderwijs en bedrijfsvoering
Kansen creëren voor toekomstbestendig onderwijs
Kirsten Heezius
- Rekendiagnostiek
- Werken vanuit leerlijnen
- Dyscalculie coach
- Unitonderwijs
Verbeteren begint met luisteren
Liane van de Braak
- Hybride leren in het beroepsonderwijs
- Aansluiting beroepsonderwijs en werkveld
- Leerlijnen: leerdoelen – leeractiviteiten – toetsing
- Beroepsgericht taal- en rekenonderwijs
- Opleiden en begeleiden startende docenten
Niet veranderen om het veranderen; veranderen omdat het beter kan