Mensen

Drs. Esther de Boer
  • Hoogbegaafdheid
  • Opbrengstgericht werken
  • Formatief evalueren
  • Coaching docenten
Kleuren buiten de lijntjes
Diana Kappen
  • Hoogbegaafdheid
  • Mindset
  • Werkdrukreductie
  • Coaching en intervisie
Groeien vanuit talent
Jan Ruigrok
  • Veilig schoolklimaat
  • Herstelgericht werken
  • Secure based coaching
  • Provocatieve leerlingbegeleiding
Structuur geven aan intuïtie
Angela Kouwenhoven-de Waardt
  • Van werkdruk naar werkplezier
  • Managen van klas-tijd-aandacht-energie
  • Talentontwikkeling
Van gelukkige leraren leer je de mooiste dingen
Mandy Ankersmit
  • Arbeidstoeleiding
  • Eigenaarschap leerlingen
  • LOB
  • Formatief evalueren
  • Coördinatie logistiek onderzoeksprojecten
Leraren handvatten geven voor nieuwe stappen
Nilab Azimi
  • Onderwijskundige innovaties
  • Doorlopende leerlijn vmbo-tl naar havo/mbo
  • Kwaliteitsaudits
Goed onderwijs betekent recht doen aan verschillen
Jennifer Schipper-de Laet
  • Activerende didactiek
  • Mediawijsheid
  • Opleiden van teacher leaders
  • Arrangeren digitale content
Delen is het nieuwe samenwerken
Drs. Hans Boudestein
  • Opbrengstgericht werken in PO
  • Verbeteren instructievaardigheden
  • Begeleiden zwakke en zeer zwakke scholen
  • Coaching directies, IB-ers, leerkrachten
Zoeken naar kansen en mogelijkheden voor elk kind