Mensen

Maegen Officer
  • Activerende didactiek
  • Coöperatief leren
  • Anders inrichten onderwijs aan combinatiegroepen
  • Visieontwikkeling en schoolprofilering in PO
Altijd op zoek naar veranderenergie
Pieter Jan Hiemstra
  • Curriculumontwikkeling VSO en PrO
  • Opbrengstgericht werken
  • Formatief evalueren
  • Kwaliteitszorg
Werkend leren in VSO en Praktijkonderwijs
Drs. Esther de Boer
  • Hoogbegaafdheid
  • Opbrengstgericht werken
  • Formatief evalueren
  • Coaching docenten
Kleuren buiten de lijntjes
Drs. Ton van Roosmalen
  • Advisering, ondersteuning en scholing schoolmanagement
  • Gesprekspartner voor besturen
  • Coach en mediator
Aandacht voor de wenselijkheid zonder de haalbaarheid uit het oog te verliezen
Drs. Evelien Wierts
  • Professionaliseringsvraagstukken o.m. academievorming en regioleren
  • Curriculumontwikkeling en doorlopende leerlijnen
  • Creëren rijke leeromgeving voor leerlingen, leraren en leiding
  • Penvoerder bij beleidsontwikkeling
Verbindingen maken tussen leren van de leerling, professionele ontwikkeling en organisatieontwikkeling
Martijn Hermsen
  • Gaming
  • Doorgaande leerlijnen Cultuureducatie
  • Onderwijsvernieuwing met ICT
  • Programmeren en robotica
Onderwijsvernieuwing met inzet van nieuwe technologieën
Corné Muskens
  • Onderwijskundige projectleiding
  • Curriculumontwerp
  • Toetsen en beoordelen via rubrics
  • Onderwijsinnovatie
Onderwijsvernieuwing op basis van gezamenlijke betekenisgeving
Dr. Ton Bruining
  • Professionalisering
  • Praktijkonderzoek
  • Verdiepende gesprekken
  • ‘Out-of-the-box’ programma’s
Samen leren door te doen