Mensen

Martijn Hermsen
  • Gaming
  • Doorgaande leerlijnen Cultuureducatie
  • Onderwijsvernieuwing met ICT
  • Programmeren en robotica
Onderwijsvernieuwing met inzet van nieuwe technologieën
Drs. Tom Koot
  • Team- en organisatieontwikkeling
  • Conflicthantering
  • Coaching
  • Arbeidstoeleiding
Mensen hebben vaak veel meer in hun mars
Margje van Muiswinkel
  • Herinrichten van primair proces (‘onderwijs anders’)
  • Werken met kernconcepten
  • Werken vanuit leerlijnen
Onderwijs anders organiseren vanuit ambitie of urgentie
Marionette Vogels
  • Loopbaanoriëntatie en –begeleiding (gehele onderwijskolom)
  • Loopbaangerichte reflectiegesprekken
  • Doorlopende leerlijnen LOB (vo naar mbo/hbo)
  • Uitvoering LOB-activiteiten
Mensen echt zien in wat hen beweegt en boeit.
Drs. Irene de Kort
  • Regionale samenwerking onderwijs en externe partners
  • Burgerschap en sociale veiligheid
  • Pedagogisch klimaat
  • Sport en bewegen
Samen bouwen aan duurzame innovaties
Corné Muskens
  • Onderwijskundige projectleiding
  • Curriculumontwerp
  • Toetsen en beoordelen via rubrics
  • Onderwijsinnovatie
Onderwijsvernieuwing op basis van gezamenlijke betekenisgeving
Drs. Arie van Erp
  • Communicatiestrategie
  • Perscontacten en woordvoering
  • Online communicatie
  • Imago- en omgevingsonderzoek
Je moet zijn wat je zegt
Drs. Esther de Boer
  • Hoogbegaafdheid
  • Opbrengstgericht werken
  • Formatief evalueren
  • Coaching docenten
Kleuren buiten de lijntjes