Mensen

Marjolein van Oenen
  • Begeleiden van verbeter- en implementatietrajecten taal en lezen
  • Ontwikkelen van visie en taalbeleid
  • Toepassen referentieniveaus en passende perspectieven
  • Kwaliteitsanalyses
Heldere handvatten voor beter taalonderwijs
Kirsten Heezius
  • Rekendiagnostiek
  • Werken vanuit leerlijnen
  • Dyscalculie coach
  • Unitonderwijs
Verbeteren begint met luisteren
Cissy Nieuwenweg
  • Interim-management
  • Onderwijsontwikkeling en -vernieuwing
  • Coaching bestuurders en directeuren
  • Samenwerking po en kinderopvang
Verbinden van primair onderwijs en kinderopvang
Marieke Schuurmans
  • Pedagogisch klimaat
  • Groepsdynamica
  • Onderwijsontwikkeling
  • Onderzoekende houding leerkrachten en kinderen
Leren en professionaliseren als continu proces
Judith Wolfs
  • NT2 binnen het mbo en volwasseneneducatie
  • Taal op de werkvloer
  • Laaggeletterdheid (NT1)
  • Duale trajecten
Werken op snijvlak van onderwijs, bedrijfsleven en gemeenten
Hetty Pellenaars
  • Procesbegeleiding bij veranderprocessen
  • Opzetten ondersteunings- en zorgstructuren binnen vo en mbo
  • Coaching startende directeuren, adjuncten en afdelingsleiders
  • (Interim) management
Verbinden vanuit nieuw gemeenschappelijk perspectief
Daniëlle Aust
  • Eigenaarschap bij leerlingen en docenten
  • Coachgesprekken met leerlingen (VO)
  • Kindgesprekken (PO)
  • Formatief evalueren
Eigenaarschap vergroten begint bij jezelf
Patricia Ohlsen
  • Ongewenste omgangsvormen
  • Huiselijk geweld
  • Kindermishandeling
  • Gespreksvoering
De wereld een stukje beter en veiliger maken